Ik heb momenteel een Proximus internet, tv en gsm pack, en voeg daar een Mobile Flex+ Maxi gsm abonnement met smartphone aan toe
Onbeperkt bellen
Onbeperkt smsen
86.5 GB data
Proximus-netwerk (het beste in België).
5G snelheid tot 500 Mbps.
Mogelijkheid om de prijs te blokkeren om verrassingen te voorkomen.
Buiten GB inbegrepen, geen extra en snelheid verlaagd tot 512 Kbps.
Ik heb momenteel een Proximus internet, tv en gsm pack, en voeg daar een Mobile Flex+ Easy gsm abonnement met smartphone aan toe
Onbeperkt bellen
Onbeperkt smsen
16.5 GB data
Proximus-netwerk (het beste in België).
5G snelheid tot 200 Mbps.
Mogelijkheid om de prijs te blokkeren om verrassingen te voorkomen.
Buiten GB inbegrepen, geen extra en snelheid verlaagd tot 128 Kbps.
Ik heb momenteel een Proximus internet, tv en gsm pack, en voeg daar een Mobile Flex+ Maxi gsm abonnement met smartphone aan toe
Onbeperkt bellen
Onbeperkt smsen
86.5 GB data
Proximus-netwerk (het beste in België).
5G snelheid tot 500 Mbps.
Mogelijkheid om de prijs te blokkeren om verrassingen te voorkomen.
Buiten GB inbegrepen, geen extra en snelheid verlaagd tot 512 Kbps.
Via de website van Samsung kom je terecht op de pagina van Astel.be. Samsung werkt samen met Astel.be voor de verkoop van smartphones in combinatie met een abonnement. Via deze pagina vergelijk en koop je gemakkelijk alle mogelijkheden van alle Belgische providers, zodat je zelf slim de juiste keuze kan maken.
Hoe kan ik bestellen?
Op bovenstaande pagina koop je eenvoudig jouw ideale abonnement van een provider naar keuze. Heb je de mogelijkheden vergeleken en gevonden die je zocht? Door op de knop ‘Bestellen’ te klikken en de stappen in het bestelformulier te volgen, wordt je aanvraag verstuurd. De operator die u hebt gekozen stuurt het pakket zo snel mogelijk naar je op als jij alle benodigde gegevens hebt ingevuld, hebt betaald en je abonnement goedgekeurd word door de provider. Per e-mail houden we je op de hoogte over de status van je bestelling.
Hoe snel heb ik mijn pakket in huis?
Als de smartphone op voorraad is, is de gemiddelde levertijd 2-3 werkdagen. U ontvangt een telefoontje van de bezorger om de beste leveringstijd te plannen. Als de smartphone niet op voorraad is, ontvangt u een e-mail met een alternatieve oplossing.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, wordt het pakket een tweede keer aangeboden. Ben je bij de tweede poging ook niet thuis, zal de koerier een bericht achterlaten waarmee je het pakket kunt afhalen.
Is het mogelijk om over te stappen naar een andere provider?
Ja, het is mogelijk. U ontvangt een nieuwe simkaart. Wanneer uw huidige simkaart niet meer werkt, plaatst u uw nieuwe simkaart in uw smartphone. U behoudt uw huidige telefoonnummer. Je oude abonnement wordt automatisch uitgeschakeld. U ontvangt een eindfactuur. Voor uw gemak kunt u de PIN-code van uw nieuwe SIM-kaart wijzigen en uw oude code opnieuw instellen (via het menu van uw smartphone). Als u momenteel gekoppeld bent aan een contracttermijn (bijvoorbeeld als u minder dan 24 maanden geleden een abonnement op een smartphone had onderschreven), bevat de slotfactuur het bedrag van de restwaarde van uw oude smartphone (berekend op 24 maanden).
Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in?
Uw nieuwe abonnement wordt gestart wanneer uw nieuwe simkaart is geactiveerd. Als u ervoor heeft gekozen uw huidige telefoonnummer te behouden, wordt uw oude SIM-kaart ook op dat moment gedeactiveerd en wordt uw oude abonnement automatisch gesloten. Als u hebt gevraagd om een nieuw telefoonnummer te ontvangen, moet u uw oude abonnement zelf opzeggen.
Waar kan ik terecht met vragen?
U kunt contact opnemen met Astel per e-mail of telefoon. Ons e-mailadres is klantendienst@astel.be en ons telefoonnummer is 02 888 99 69. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 13u30 tot 17u30 en op vrijdag van 13u30 tot 16u.